.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگترین سرمایه شمالی ها در معرض نابودی
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با انتقاد از پایین بودن تعرفه واردات برنج اظهار داشت:متاسفانه نگرانی اساسی که گریبانگیر جامعه شده این است که بزرگترین بخش خصوصی کشور که کشاورزی بوده رو به زوال و نابودی است...
بزرگترین سرمایه شمالی ها در معرض نابودی عضو کمیسیون تلفیق مجلس با انتقاد از پایین بودن تعرفه واردات برنج اظهار داشت: متاسفانه میزان حمایت دولت از صنعت خودرو به مراتب بیشتر از کشاورزی پایدار و اقتصادی در کشور است.

به گزارش  مهر، علی اصغر یوسف نژاد در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه ساری افزود: متاسفانه تعرفه واردات برنج در کشور به حدی پایین بوده که هر فرد بنکداری می تواند برنج خارجی وارد کشور کند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تعرفه واردات برنج 10 درصد و تعرفه واردات خودرو 100 درصد بوده ولی با این اوصاف وضعیت خودروسازی کشور هم اسف بار است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به اینکه تعرفه واردات برنج از سال آینده به 40 درصد افزایش می یابد، تصریح کرد: دولت باید حمایت های خود را از کشاورزان دوچندان کند.

یوسف نژاد با بیان اینکه مجمع نمایندگان شمال کشور تمام تلاش و اهتمام خود را برای حمایت از تولیدکنندگان برنج این خطه داشته و دارند، یادآور شد: متاسفانه نگرانی اساسی که گریبانگیر جامعه شده این است که بزرگترین بخش خصوصی کشور که کشاورزی بوده رو به زوال و نابودی است.

وی با اعلام اینکه سرمایه و زندگی اصلی مردم خطه شمال از طریق کشاورزی تامین می شود، افزود: به واسطه حمایتهای ناکافی دولت از کشاورزان متاسفانه هنوز برنج سال های گذشته کشاورزان در انبارهای آنها باقی مانده و مقادیر زیادی از این محصولات پوسیده است.

نماینده مردم ساری در خانه ملت با بیان اینکه به رغم اینکه کشاورزان در حال برداشت محصولات خود بوده و برای فروش این محصولات را روانه بازار کرده اند دولت با ارائه برنج کوپنی و واردات بی رویه سم مهلکی را بر پیکره کشاورزان وارد آورده است.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه بدنه کشاورزی کشور با نحوه حمایت های دولت رو به افول رفته است، افزود: متاسفانه رسانه ملی با تبلیغ های مکرر برنج خارجی نیز بر این معضل کشاورزان افزوده است.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان تذکرات جدی به ادامه تبلیغ برنج خارجی به رسانه ملی داده است، اظهار داشت: صدا و سیما باید از تبلیغ برنج های خارجی در فصل برداشت محصول برنج کشاورزان خودداری کند.

به گفته یوسف نژاد، کشاورزی اعتبار مردم مازندران و کشور بوده و رونق اقتصاد کشاورزی در کشور می تواند ایران را در مقابل ابرقدرت خارجی خوار و ذلیل سازد.

وی با بیان اینکه دولت دهم باید توجه جدی به مسئله کشاورزی و مشکلات کشاورزان شمالی داشته باشد، خاطرنشان کرد: به نمایندگی از مردم و بخش کشاورزی برای رفع مشکل برنج کاران تلاش می کنیم.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 شهريور 1388
ای کاش صدا و سیما و رسانه ها برای آگاه سازی هویت اصلی برنج خارجی را مشخص می کرند آنوقت برنج ایرانی بی دردسر بازار خود را پیدا می کرد چون برنج خارجی از ترکیبات مختلف ذرت و سیب زمینی و ... از روش صنعتی و بدون کاشت مانند ماکارونی تهیه شده است و اگر مردم بدانند خیلی ها برنج داخلی را ترجیح خواهند داد و نیازی به التماس کردن به دولت نخواهد بود از شما تقاضا می شود در این رابطه به اندازه کافی آگاه سازی کرده و موضوع به اطلاع نمایندگان محترم مجلس نیز رسانده شود . با تشکر
نا شناس 8 شهريور 1388
دستمزد کشاورزان برای رای دادن به آقایان .......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.